Cameraexpress

• MN

Hallo,

Ik overweeg een digitale spiegelreflexcamera te kopen en heb mijn oog laten vallen op een Nikon D80 met een Sigma 18-200 lens.

Ben al hier en daar wezen kijken naar de prijzen hiervoor, maar deze verschillen nogal. Gemiddeld kost deze kit zo'n 1000 euro, maar bij cameraexpress.nl biedt met deze camera aan voor 750 euro.

Heeft iemand van jullie ervaringen met dit bedrijf? Hoe is hun levering, service, garantie, etc?

Graag jullie reacties.

Alvast bedankt.

• JeroenW

Heb ‘r m’n tokina gehaald. Grote zaak, beetje bouwmarkt idee maar ze hebben veel en verkopen veel. Niks mis mee.

Hier heb je meer meningen:

http://tweakers.net/shopreview/1234/kamera-express-bv.html

• Remco Jan

kamera-express.nl is een prima zaak. Het is wel handig als je precies weet wat je wilt hebben, zeker als je er op zaterdagmiddag naar toe wilt gaan. Ze hebben in ieder geval heel veel op voorraad, ook de wat exotischere producten.

• kompjoetervilozoov

Het zijn dozenschuivers, maar wel van de betere soort.

Ik heb de indruk dat de aftersales niet geweldig is, hoewel er ook wel postieve reacties daarover zijn.

• dagvis

Ik heb daar al mijn spullen gekocht. Zeker vanwege de prijs. Zeer veel voorraad.

Ik ben er een aantal keren geweest, toestellen bekeken, betaald en direct meegenomen. Ging prima. Een aantal keren besteld, en via de post laten komen. Elke keer goed geregeld. Mijn 350 D ging kapot, was in 1 week gerepareerd.

Naar mijn mening een prima zaak, zeer goede prijs, veel voorraad, ook twee hands. Groeten Frank.

• Annelies

Heb veel apparatuur online besteld en laten bezorgen, ging super! Super goede service!

Groeten,

Annelies

• Antony

Ik woon er om de hoek, wilde enkele camera's vergelijken, maar mocht ze van de verkoper niet in m'n handen nemen. Heb toen maar ongezien een camera gekocht via internet in Beuningen.

En ik was bij Kamera Expres op de vroege dinsdagochtend om drukte te ontlopen!

• JeroenW

Vreemd. Ik mocht zelfs een aantal macro lenzen op m'n eigen body proberen.

Wel een beetje jammer dat ze niet veel doen met hun 2e hands voorraad.

• elrofotografie

Prima zaak koop er altijd woon er op 5 minuten afstand vandaan .Je mag gewoon alles uitproberen en vast houden.Zorg wel dat je er vroeg ben en zeker op zaterdag in de middag kan je wel eens 20 of meer wachtende voor je hebben.

weet je wat je wil hebben bestel gewoon via internet en ga anders even langs ze zijn altijd bereid om je goed te word te staan en te helpen.

• Flore

Ik heb daar bijna al mijn apparatuur gekocht. Ik weet dan wel altijd wat ik wil, maar word verder prima geholpen als ik vragen heb… Ze hebben veel, zijn goedkoop. Meestal bestel ik online bij ze, maar ik ben ook 'n keer of wat in de winkel geweest (oude en nieuwe pand).

F.