Cashback

• kees

Hallo Prikkers,

Ik wil een Canon lens kopen in zie dat er bij de ene winkel € 50,- cashback op zit en bij de andere € 60,-

Die cashback actie is toch iets van de Canon importeur?

Steekt de “€50,- cashback-fotoboer” een 10-tje in tijn zak?

Wie kan er enige helderheid verschaffen?

Dank, Kees

• De Tobfotograaf

waarschijnlijk is dat een drukfout o.i.d.

de werking van die cashback behoort langs de winkelier heen te gaan.

je moet de streepjescode van de doos halen en met een copy van de rekening naar canon sturen, als de winkelier de cashbackactie uitvoert dan heb je al een beschadigde doos van de camera of lens en dat koopt niemand nog als nieuw.

voor de juiste actievoorwaarden raadpleeg de canonsite.

• kees

Dank TB, ik heb het al gevonden.

Op http://www.canon.nl/For_Home/Acties/index.asp staat het allemaal duidelijk vermeld.

Verbaas me over de onzorgvuldigheid van de “foute vermeldingen” fotowinkels.

Daar moet ik niet zijn als ik mijn lens ga halen want waarschijnlijk zijn ze met andere dingen ook niet zo zorgvuldig.

Gr Kees

• De Tobfotograaf

gebeurt regelmatig, niks bijzonders, meestal bij foto klein

• Jisp

Hij die zonder zonde is…

Waar gehakt wordt vallen spaanders

Als je nooit iets doet maak je ook geen fouten

etc. etc

• De Tobfotograaf

ja maar bij foto klein lijkt het wel met opzet

• Hans

Nee en dan het verhaal van een vriend van mij. Hij wou een Canon EOS 400D bij een winkel, liet zich voledig informeren over het apparaat, functies ed, toen het op de prijs aankwam moest ie 599 kosten (opzich aardig aan de prijs, zei ik, maar toch). Dus besloten toestel aan te schaffen. De winkelier had het bonnetje van 599 al uit de kassa geprint en toen zag hij op de doos het verhaal over de cashback actie van canon. Dus winkelier terug naar achteren en overleggen met zijn baas. Werd de prijs terug gedraaid naar 659. Want die 599 was incl. casback actie. Hoezo vreemd!!!!!

Hans