canvas of linnen

• Mari

Van mijn onlangs overleden vader wil ik graag een foto als “schilderij”.

Moet ik dan kiezen voor canvas of linnen?

• Nikon Sjoerd

Gecondoleerd. De beide kreten staan voor hetzelfde. Is een beetje verwarrend.

Let wel op de kwaliteit van de afdrukken. Tijdje terug was er in Kassa op tv een item over. Zoek maar even op hun site.

Laat eens weten welke winkel je keuze is geworden.

• Mari

Sjoerd,

Dank voor je reactie.

Je kunt een foto laten schilderen, ongeveer euro 250,00 voor 50 x 70.

Wat ik begrijp van jou, is canvas en linnen gelijk. Zeggen de fotografen dat ook?

50 x 70 is dan euro 35,00

Het gaat mij niet zozeer om de prijs, maar een foto die langzaam gaat verbleken, is het ook niet.

• Annelies

Ook namens mij gecondoloeerd.

Een foto laten schilderen is iets anders dan je foto op canvas laten drukken. Zowel qua prijs als eindresultaat ;)

Kan me voorstellen dat je met zoveel aanbieders het verschil niet meer weet. Ik heb er een aantal zelf getest en voor mij kwam canvascompany het beste eruit. Deze doeken gebruik ik ook bedrijfsmatig. De kleuren zijn goed, foto blijft haarscherp en de doeken zijn waterbestendig.

Groeten,

Annelies

• Ad

www.Q-color.nl

Vergeet dat TV programma want die letten op totaal de verkeerde dingen.

Q-color doet het goed, betaalbaar, en snel.

• Mari

Kom alleen niet op de site!!

Geeft een melding??

• Mari

Annelies,

Site van canvascompany ziet er goed uit.

Ik ga mij oriënteren rondom Rotterdam.

Canvas of linnen is gelijk.

Grt.

• H

Volgens mij al eerder genoemd, maar canvascompany heeft echt goede kwaliteit en mooi doek!

• Nikon Sjoerd

Ik denk dat jij ook op de verkeerde dingen let, want er waren 2 pro's van de verschillende vakgebieden die de boel beoordeelden.

En die site werkt niet.

• De Tobfotograaf

Gecondoleerd

Opm. ook schilderijen zijn aan verkleuring onderhevig. kijk maar naar de schilderijen van Vinvcent van Gogh, die waten ook aan een grote restauratiebeurt toe. UV-licht en vervuilde lucht zijn schadelijk. Maar als je zelf een schilderij laat maken, zul je het zelf niet meer mee hoeven te maken, dat ze gerestaureerd moeten worden.