Op zoek naar een paar mooie fotosites.

• Scorpio

Omdat ik binnenkort een website online zet, ben ik op zoek naar een paar écht mooie fotosites. Ik wil daar dan een link van op mijn site zetten, zodat de bezoekers naar iets moois door kunnen klikken. Een teruglink naar mijn site is dan de “tegenprestatie”.

Mijn site zal gaan over het boekje (thema: doelbewust positief denken) dat ik geschreven heb. Omdat ik de bezoekers van de site alleen wil laten doorlinken naar sites waar je een fijn gevoel van krijgt, ik ben ik zeker niet op zoek naar sites met veel reclame en/of pop-ups.

Ik stel mij iets voor van mooie en unieke natuurfoto's, sfeervolle foto's van mensen of…?

Het boekje verschijnt op 9 mei en ik wil op die dag -of even daarvoor- mijn site ook online hebben. Dus als iemand een mooie site weet (of zelf heeft) dan zou ik dat erg leuk vinden.

• Dennis V

Ben begonnen op www.eosdigitaal.nl maar daar kom ik nog maar zelden.

Zit nu op www.dslrwereld.nl

Deze laatste is nog geen jaar oud, enthousiaste mensen voor EN achter de schermen met een unieke hulpfunctie: De coach.

Deze biedt je (indien gewenst) persoonlijke hulp voor een bepaalde periode.

• Scorpio

Dit is toch niet wat ik bedoel. Ik bedoel een site met “gewoon” mooie sfeervolle foto's.

Misschien zit ik wel verkeerd bij dit prikbord…?!

• Thijs

Wat ik even kwijt wil is dat er na mijn registratie 4-1-2008 op Zoom, er ongeveer 162000 foto's bij zijn geplaatst en het mijns inziens een enorme “vriendenclub”is.

Lijkt mij ook moeilijk om iets te vinden wat aan Scorpio z'n vraag voldoet.

• Thijs

Oei, staat bij het verkeerde onderwerp. Sorry