Ik zoek mensen met een interessante baan of hobby voor een foto-essay!

• DM

Beste mensen,

Ik ben van plan meerdere foto-essay's te maken van (mensen die zich bezighouden met) interessante onderwerpen. En aangezien ik heel veel interessant vind, kan dit van alles zijn! Onder foto-essay versta ik een verhaal in (8 tot 12) beeld(en).

Ik ben daarom op zoek naar:

- Mensen met een veelzijdig of juist een enkelzijdig beroep. Van vuilnisman tot vakman, van maatschappelijk betrokken vrijwillger tot professionele hulpverlener, het maakt niet uit.

- Mensen met een (interessante) hobby.

- Mensen die onderzoek naar iets doen.

- Artiesten, muziekanten, sporters, etc.

- Mensen die een leuk onderwerp willen voordragen en/of eraan mee willen werken.

Ik hoop op leuke reacties! Ik kan helaas geen vergoeding bieden, alleen mijn gezelschap. De foto-essay's zullen op mijn site komen te staan.

Groetjes,

Dennis

• JeroenW

Misschien een idee om zelf 's te denken wat je graag zou doen en op de prikborden van die hobby ook een oproep te plaatsen?

• DM

Ga ik ook zeker doen :) Thanks.

• Kristies

hee doen wij toevallig dezelfde cursus, want ik heb dezelfde opdracht gekregen !!

Maar goed, ik heb mijn persoon / onderwerp al. Ik heb het vrij simpel gehouden. Ieder mens heeft wel iets bijzonders toch. Ik zou het niet te ver van huis zoeken.

succes.. !!