Hallo,
Ik heb hier nogmaals een vraagje over. Wie weet leest iemand dit en zegt van ja, dat is het probleem.
Ik heb dus een panasonic dmc-tz3 gekocht en het probleem was dat hij veel schrijffouten gaf, storing geheugenkaart. Plus als ik b.v. een foto maakte dan schreef hij het soms niet af van de geheugenkaart. Dan bleeft hij staan op b.v. 288. Vervolgens gaf ie een schrijffout en weg waren de foto's die niet goed waren opgeslagen.
Het gekke is hij slaat ze wel op.
Ik ben ermee naar de fotograaf geweest en die had dit nog nooit meegemaakt. Hij wijt het aan de overdracht van de foto naar de geheugencard. Hij zou nog contact opnemen met panasonic. Ik heb een nieuw toestel gekregen, een andere sd card van scandisk erin en jahoor hetzelfde probleem. Hij heeft nog geen storingen gegeven maar hij schrijft ze niet goed af. Op zich vind ik dat nog niet eens zo erg als hij maar geen storing straks geeft en alle foto's weer zijn verdwenen. Ik ga dus even flink testen en anders gaat deze camera toch retour naar de winkel. Met pijn in mijn hart hoor.
Wie o wie heeft dit dus weleens meegemaakt. Ik vroeg nog heeft het te maken met de manier waarop je foto's maakt. Dus b.v. eerst het knopje half indrukken en dan doordrukken. De flitser misschien. Maar dat deed niet terzake.
Kortom, wie o wie heeft er een oplossing in deze.
Alvast bedankt voor het meedenken.