slechte service canon

• michael van oosten

ik heb 3 professionele camera's van canon en 3 dure l lenzen.

nu heb ik een member card van canon en als ik een probleem heb helpen ze gelijk.

niet dus. mijn 1ds mark 2 doet om de 200 of 300 foto's vreemd en zit helemaal vast. firmware vernieuwen zegt canon, oke gedaan maar hielp niet, kreeg ik vandaag bij canon een heer aan de telefoon die mij vertelde dat ik maar een nieuwe moest kopen omdat ik er volgens hem aan onderdoor ging. daar ik meer in mijn leven heb meegemaakt is dit probleem echt het laatste waar ik aan onderdoor ga. verder vertelde hij ook heer de B. dat canon marktleider is. wat ik wil zeggen is dat de arrogantie zo groot is dat het ze totaal niets kan schelen of jij een probleem hebt of niet.

ik wil hier dus mee aangeven dat het bedrijf canon mij zeer slecht heeft geholpen.

• Joop

Oke, maar dit wil niet zeggen dat je hier genoegen mee moet nemen.

Kijk ik heb ook wel eens een keer problemen gehad met een producent/leverancier om klachten of problemen.

Ik neem dan er dan geen genoegen mee en neem weer contact op met de fabrikant/leverancier net zolang als mijn probleem is opgelost.

Kijk als jij je benadeeld valt of niet goed behandeld voelt neem dat contact op met Canon en ga geen klachten van je zomaar verspreiden waarvan wij niet eens weten wat er vooraf heeft afgespeeld. Dit kan je ook behoorlijk tegenwerken.

• Ad

Ik vond het stukje van Michael nogal gefrustreerd over komen.

Michael, richt je pijlen op Canon en neem contact op met de baas van de medewerker die je gesproken hebt.

Desnoods schrijf je een klacht naar Canon zelf.

Ik heb op zich goede ervaringen met Canon, hoewel mijn contacten met Canon Nederland sporadisch zijn omdat de body's en lenzen bijna nooit problemen geven.

Tot nu toe zijn de problemen die ik heb gehad netjes opgelost.