Website

• Hup van Haelen!!

Mijn familie en ik houden ervan om foto's te maken.

Iedere avond vóór de dag dat we ergens naartoe gaan, laden we de batterijen op voor in de fototoestellen.

We gaan vaak naar wielerwedstrijden toe, en ook vaak naar dierentuinen.

We hebben een website gemaakt met onze foto's op.

Graag zouden wij reacties krijgen over onze foto's (misschien ook tips?)

Hier is de link:

http://www.freewebs.com/klm-labidi

• Antony

Heb aandachtig de wielerfoto's bekeken. Ik weet hoe moeilijk het is om wedstrijden vast te leggen. Zelf ben je in de gelegenheid om flink wat portretten van wielrenners te maken. Zet er de namen bij.

Nu eens een grote stap verder: aktiefoto's van die wielrenners. Zoek een plek op op een berg, zodat het meer fotomogelijkheden geeft omdat het peloton verbrokkelt naar boven gaat. In een vlakke etappe zijn de snelheden te hoog. In een flits zijn dan 150 man voorbij.

• Hup van Haelen!!

Bedankt voor de goede tip!

Daar kunnen we zeker wat mee!

• fotohans

Inderdaad; méér aktie !!! Een portret zegt niets over de wielerwedstrijd waar je geweest bent, hoogstens welke “beroemdheden” je daar hebt kunnen fotograferen.

Succes !

Hans

• JohnF

Ik ben naar je site geweest en het eerste wat ik voor mijn kiezen kreeg was een grote groene knipperende banner met de boodschap dat ik een prijs gewonnen had. Dit is voor mij een reden om direct de site weer weg te klikken.

Ik kan dus geen oordeel over je foto's vellen.

JohnF

• Ad

Bij 1 van de weinige actiefoto's heb je zodanig positie gekozen dat de renners net in de schaduw zitten.

Let op dat soort dingen.

Je neemt de actie meestal schuin van voren.

Probeer eens iets meer afstand te nemen en met een sluitertijd van 1/125 ( of nog minder) mee te trekken met de camera en in de vloeiende beweging afdrukken.

Probeer daarbij de ruimte voor de fiets iets groter te houden dan de ruimte achter de fiets.

• Hup van Haelen!!

Daar heb je gelijk in, en bedankt!!

• Hup van Haelen!!

Bedankt voor de tip, daar kunnen we zeker wat mee!

• Hup van Haelen!!

Dat is jammer, maar inderdaad een reden om de site weg te klikken

• Harry(O)

Ben ook op je site geweest en ook ik kreeg de banner dat ik een prijs gewonnen had.

Hiervoor nog mijn dank. :) (laat het nog weten als het “schip” binnen is. :) )

Ik heb niet zoveel belangstelling voor wielrenners dus heb ik de dierenfoto's bekeken

die zagen er goed uit. waren mooi scherp alleen jammer dat bij sommige foto's zo duidelijk te zien is dat er achter glas gefotografeerd is. Deze foto's zou ik meteen weggooien en opnieuw proberen te maken. Verder is het jammer als ik door de albums blader, de volgende foto te laag op het scherm word weergegeven. Je moet nu telkens scrollen. Kijk eens op deze site hoe je het ook kunt doen. (Site is van mijn zoon dus niet aan mij vragen hoe het moet :) )

http://www.ovink.com/

Groeten Harry (O)