foto`s gewist

• erik

er zijn per ongeluk wat foto`s van de geheugenkaart gewist.Weet iemand een werkend programma om ze weer terug te halen ? heb wel wat programma`s gevonden maar waren allemaal demo kan je niets mee hij vond ze wel maar kon ze niet op slaan.Gaat om een SD 2gb kaart vab dane-elec

hoor het wel

al vast bedankt voor de moeite

groetjes erik

• Rudo

Ik heb het ook een keer gehad, en toen heb ik naar aanleding van een demo programma er een gekocht. Maar na aankoop bleek het een enorme miskoop te zijn geweest omdat het programma wel de foto's vond (net als in de demo) maar bij het terugzetten heeft het programma 150 keer dezelfde foto teruggezet met steeds een andere bestandsnaam.

Daarna heb ik het programma cardrecovery gekocht ( www.cardrecovery.com ) en dat werkte simpel en goed.

Groetjes van Rudo

• Antony

Even goed zoeken bij Google naar recovery en je hebt de foto's terug. Niks geen program kopen.

• Frank

juist, ff googlen en dan gratis programma PC Inspector Smart Recovery.

Spreekt voorzich, hij doet er een tijdje over en haalt de meeste foto's terug.

Ook oude foto's……………….tot wel honderden (kan irritant zijn!)

Wil je er zeker van zijn dat die oude data er straks af is, eerst recovery en dan formatteren voor een echte lege disk

• erik

bedankt voor de reactie allemaal….heb de foto's terug