kermis bezoekje

  • JeroenW

    Absoluut rotweer, viel niet mee om wat fatsoenlijks te schieten.

  • Joop

    Goede contrast en kleuren, beweging goed vastgelegd.

    Maar het doel vastleggen van de emotie van je zoon is goed gelukt.

  • JeroenW

    Was ook gewoon familiekiekjes aan het maken maar deze was toch van heel behoorlijk niveau.

    Waarom de maar? Wilde je nog wat anders zeggen?

  • Joop

    De maar heeft verder geen bedoeling, het is toch je onderwerp het plezier van je zoon op de kermis. Dat wou ik er mee aangeven dat het goed gelukt was met goede kleuren, goed contrast en de beweging ook nog goed vastgelegd.

    Helaas een beetje ruis maar ja daar onkom je niet aan bij dit rotweer.

  • JeroenW

    Oh, ok. Ik dacht al dat het zoiets was. Ik denk dat als ik met zulk weer echt perfecte opnames wilde maken ik toch een serieuze set extra licht mee had moeten nemen.

  • GT

    Hey

    Rotweer? Dat kan ik niet aan de foto zien (misschien de jas, maar goed, bij jullie is het winter, bij ons is het zomer).

    Ik vind het een enorm leuke foto… 't Jochie heeft een fantastisch leuke tijd, dat straalt van de foto af. Ruis? Rotweer? Who cares…

    GT

  • JeroenW

    Wat ik probeerde te vangen is dat ‘ie het naar z’n zin had en de beweging van de draaimolen. M'n zoontje is best een makkelijk model, hij negeert meestal de camera en z'n emotie's zijn goed zichtbaar.

  • Kristies

    ik vind hem heel goed gelukt.. !! Je ziet de beweging van de draaimolen en je zoontje is goed `` bevroren`` knap werk, zeker met slecht licht. !

  • Ad

    De beweging is niet goed.

    In dit plaatje is het bewegende alleen maar wazig.

    Bij een andee sluitertijd had je betere scherpte diepte gekregen en een streperige achtergrond die echt beweging weer geeft.

    Dus jammer Jeroen, je moet nog een keer naar de kermis.

    Voor je zoon, je hebt mazzel kereltje, pappie moet nog oefenen.

    Hand vol kaartjes vor de snelste draaimolen.

  • Joop

    Wat is dit nu……. ben je ziek of loopt het een beetje bij je door.

    Een Quote van ad

    Ik zal niet meer reageren op dit prikbordje……

    Einde Quote