Groothoeklens

  • Nestor-F

    En dat is dus de garantie die je bij elk bedrijf krijgt, bij velen zeer vaak verstopt in ontwijkende (zeer positief lijkende garantiebepalingen) regelingen. Omnibus dibutantis is het credo in deze.

  • willem

    Nou heb daar mn D80 gekocht , bleek een dode pixel in het beeldscherm te zitten , kon hem gewoon omruilen voor een andere ,dus prima afgehandeld .

  • JeroenW

    En dat was binnen een jaar?

  • Jaime

    Koop, als je het geld er voor hebt, een Sigma 10-20mm objectief.

    Heb 'm sinds drie weken en ben erg enthousiast.

    Ik heb het objectief gekocht bij Foto Looman in Purmerend voor 449,= euro.

    Succes!

  • willem

    Inderdaad

  • JeroenW

    Mijn punt precies. Ik heb correspondentie met de winkel gevoerd over iets wat net buiten het jaar stuk ging. Kwam erop neer dat men op de hoogte was van de relevante wetsteksten en jurisprudentie maar zich er niet aan wilde houden.

  • Ruud

    Om maar weer even bij de vraag van Lúthien terug te komen: welke lens heb je nu naast die 75-300? Dan kunnen we misschien adviseren bij je aanvulling van je set. Nu is het grabbelen even grabbelen in het duister, en krijg je naar mijn smaak ook aviezen waar je niet veel mee kunt, naast de aanname van JeroenW dat het een 18-55lens zal zijn (waar hij mogelijk nog gelijk in zal hebben ook).

  • Lúthien mv Amroth en Nessa

    Het is inderdaad een 18-55 lens. (en een 75- 300 telelens)

    We gaan maar ns naar een fotograaf in de buurt om het 1 en ander uit te laten leggen en te proberen. Want ondanks de adviezen van hier kan ik niet echt een keuze maken.

    Weet dus ook nog niet of het er wel van gaat komen om hem aan te schaffen.

    In ieder geval bedankt voor de reacties, allemaal!