Professional Imaging Beurs (gratis!)

• fotomark

Voor de liefhebber.

http://www.professionalimaging.nl/

Deze (professionele) fotobeurs in nieuwegein begint morgen tot en met dinsdag.

Maandag tot 10:00 uur s'avonds.

Is geheel gratis toegankelijk en je kan je er perfect laten voorlichten over de laatste fotografische ontwikkelingen. Ook verkopen verschillende bedrijven er producten dus je kan er ook leuke aanbiedingen meepikken.

Ook zijn er gratis seminars te volgen van Adobe en Epson.

Aanrader lijkt mij zo! zeker omdat het in tegenstelling tot sommige andere beurzen en events gratis toegankelijk is.

Voor degene die denkt dat dit reclame is, ik ben niet van die beurs hoor!

Ben er vaker geweest en vind het vaak interessant en heb er heel wat opgestoken.

• JeroenW

Guy Gowan komt, altijd een genot om die man met Photoshop bezig te zien.

• roy in 't Veld

Beste mevrouw/meneer,

gaarne wens ik de professionele fotobeurs dit jaar te bezoeken.

Met vriendelijke groet,

roy in 't Veld

• JeroenW

En daarom trek je een 2 jaar oude discussie weer boven?

• Rudo

Het is nog niet zo heel lang dat wanneer er een nieuw bericht in een oude topping boven komt drijven, vroeger bleven de brichte op volgorde staan van wanneer de topic gestart werd, dus wie weet is het iemand die hier niet zo vaak komt…..

Groetjes van Rudo

• fotomark

Ik stond er al van te kijken dat mijn oude bericht (2 jaar terug) weer boven kwam drijven.

Maar waarom vraag je deze (gratis) beurs te bezoeken aan mij. Ik heb geen aandelen ofzo.

Het is gewoon dat je er naar toe kan gaan, je even meldt, gegevens in vult (zodat ze je kunnen spammen waarschijnlijk) en klaar is kees of roy.

Is nog steeds een aardige beurs die ook nog steeds niets kost in tegenstelling tot de zoomexperience wat ik een drukke herrie bedoening vond.

Tegenwoordig zijn er weing events wat dat betreft. Vroeger had je van die fotografica beurzen enzo maar dat is volledig verdwenen met de komst van internet en digitale camera's (wat ik overigens toejuich hoor).

Let wel, professional Imaging is een beurs met een professioneel karakter en heeft geen demo's in de zin van modellen shoots en dat soort toestanden. Dus duidelijke product info, Adobe seminars, Profi (studio) apparatuur, digitale achterwanden, etc. Je kan er niets kopen (buiten koffie en een broodje) het is puur info en contacten leggen.

• nikonsjoerd

Begrijp ik uit je woorden dat er ook niet op je neer wordt gekeken als je niet van de sales afdeling van een bedrijf bent? Da's dan een hele fijne beurs lijkt mij zo. Ooit wel ergens geweest waar ze gelijk je bizznizz kaartje wilde om je vervolgens echt te stalken om maar die snelle printer te kopen… bah.

• Remco Jan

Ze zullen sowieso niet op sales mensen zitten te wachten, wel op inkopers ;-)

Ik kan er overigens wel wat bij voorstellen dat men op een beurs voor professional niet zoveel tijd willen besteden aan geinteresseerde hobbyisten.

• nikonsjoerd

:p de toko waar ik toen werkte viel alles onder sales. Tot het magazijn aan toe… nou ja… bijna dan! :D

• Remco Jan

Heeft ook weer zo z'n voordelen: je hoeft als werkgever geen loonsverhoging te geven: je promoveert iedereen tot een “sales” functie :-). Staat goed op je CV.