s9600

• kompjoetervilozoov

Aldus iemand die waarschijnlijk geen nabewerking pleegde op z'n plaatjes en verleidt is door een camera die dat wel doet…..

• efka

Voor u die altijd zo fijn besnaard anderen weet aan te pakken en zorgt dat ze foto's maken zonder taalfouten:

……… en verleidt is ……..

In uw eigen termen: dat bestaat niet.

Nu u ook neder gedaald bent tot het klootjesvolk: mag het voortaan over fotografie gaan?

• Nikon Sjoerd

Ik wilde even op die site kijken, maar wellicht heb je een typefout gemaakt want er komt bij mij een foutmelding dat deze site niet bestaat.

• Freekvogel

Het schijnt dat de 9600 ook nog een sprong heeft gemaakt naar een kleinere afdrukvertraging. Hoe zit dat bij jou?

Bedankt alvast.

• Freekvogel

Is borduren wat voor je?

• Bogus

Oh, ik vergat te zeggen dat JPEG sucks op de Fuji en het kleurprofiel wat ze typeren als dia of chrome, 16 bits is.

Overigens is de manier van communiceren die kompoetc. hanteert gebruikelijk voor hem, een in een stoffig zolderkamertje opgesloten volwassen man die de was door zijn moeder van 72 laat doen en 3 maanden geleden voor het laatst zijn haren gewassen heeft om maar niet te spreken over zijn verschrompelde piemel die hij al 30 jaar niet meer gezien heeft en op de geur van het ongewassen lid af moet gaan om hem vast te kunnen houden bij het urineren.

Of trek ik nu te snel een conclusie?

• kompjoetervilozoov

Mijn dank voor uw beschrijving, hij is leuk.

Maar ik lees een lichte wrevel in uw reactie.

Daarom denk ik dat ik de spijker op z'n kop sloeg……

Mijn moeder is overigens 84 en zit in een verpleeghuis.

• Bogus

Wrevel over een te vlot getrokken conclusie, jawel. Ik vind die mensen naar, naar in de zin van bv. Joran veroordelen op de info van Peter R. de Vries naar of naar om over een voetballer die 2 weken niet presteert te vallen naar of naar dat ze genieten van de malaise in de gouden kooi naar. Bekrompen, kortzichtig en conflictzoekend naar. Populistische wildersstemmers met een totaal gebrekkig sociaal inlevingsvermogen naar, kan me niet schelen hoe dit op een ander overkomt naar.

Want vaak komt het voor dat de conclusie fout is, zoals bij u Kompoetc.

• dreaming from isaan

Mijn moerder is 89 jaar,en is blij als ik foto’s van haar maak die ze dan direct op mijn cameraatje kan terug zien.

Heel leuk voor haar :D:D:D