Fotoshoot serieuse amateur zoeken

  • Pim

    Hallo allemaal,

    Ik weet niet precies waar ik moet zijn, vandaar mijn vraag. Ik wil graag naaktfoto's van mijn vrouw laten maken. Ik overweeg dit door een amateur fotograaf te laten doen, omdat ik tegen de kosten van een pro op zie. Zijn er amateurs die dat doen? Zo ja, waar kan ik een betrouwbare en serieuse amateurfotograaf vinden?

  • sipke

    Ik denk dat je met het verzoek naaktfoto's van een vrouw maken meer reacties krijgt dan je zou willen hebben.

    Je zou allereerst een omgeving kunnen laten weten, dan filtert het al een beetje.

  • Antony.

    Maak een tijdelijk hotmailadres en vraag om websites van amateurfotografen. Dan zie je gelijk wie de serieuze fotografen zijn en wie er bijbedoelingen hebben.

    En dat hotmailadres verwijder je weer als je een goede afspraak hebt gemaakt. Maar … misschien komen er betere reacties dan deze.

    Groet Antony.

  • Pim

    Ok, dank je! wat bedoel je met “Je zou allereerst een omgeving kunnen laten weten”? Bedoel je waar de shoot plaatsvindt? In dat geval is midden NL het antwoord.

  • Pim

    Ok, dank voor de tips!

  • Antony.

    Midden Nederland is groot. Woerden is vwb afstand toch iets anders als Harderwijk. Beetje preciezer voor de geinteresseerden. En in dit jaargetij zou ik niet beginnen aan een fotosessie op het strand ….

  • Pim

    Nee, het strand is dan wat te fris :D Zal een binnen shoot worden denk ik. Ik heb een auto, dsu afstand is niet zo'n bezwaar. En midden is ook echt midden NL. Ik hoop dat er meer reacties komen op mijn vraag!

  • Joop

    Ik lees het volgende “Ik wil graag naaktfoto's van mijn vrouw laten maken”, staat je vrouw hier achter en waarom stel zij zelf deze vraag niet.

    Want “Ik wil” vindt ik beetje vreemd?

    Ten tweede ik zou in zulke gevallen eerst maar eens een goed contact opstellen over de rechten van de foto's en wie de orginele foto's bewaard. Enz….

  • Pim

    Mijn vrouw weet er uiteraard van en - hoewel ze niet uit zichzelf zulke foto's zou laten maken - lijkt het haar ook leuk om te doen. Contracten heb ik geen vesratnd van, maar inderdaad, dat is wel een must. Ik wil uiteraard wel dat deze foto's uitsluitend van ons zijn en er geen kopieën oid bij anderen blijven.

  • Pim

    Niemand meer? Wellicht is er zelfs een geïnteresseerde amateurfotograaf hier op het forum??