ion foto en negtief scanner PICS 2 PC

  • Arno

    Hoi,

    Daar had ik gekeken.

    Maar kan geen drivers en software vinden.

    m.vr.gr.

    Arno

  • Bert K te V

    In eerste instantie wordt de dia goed weer gegeven in Blaze Phote; dan verandert het beeld: foto verdwijnt als het ware. Herkent iemand dit? Zo ja, wat doe ik fout?

  • Ilona

    Hoe krijgen jullie de foto van je dia te zien? Ik krijg alleen maar gekleurde strepen in de live vieuw….

    Weet iemand hoe ik wel de negatief te zien krijg die ik erin stop?

    Moet trouwens de glimmende kant of de doffe kant naar voren? (de glimmende kant toch?)

    Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

  • Joop

    Het apparaat dat jullie gekocht hebben gaat nooit goed werken, een enkele daar gelaten.

    Advies: Scanner inpakken en terug brengen en geld terug.

  • Ilona

    Ilona Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoe krijgen jullie de foto van je dia te zien? Ik

    > krijg alleen maar gekleurde strepen in de live

    > vieuw….

    > Weet iemand hoe ik wel de negatief te zien krijg

    > die ik erin stop?

    > Moet trouwens de glimmende kant of de doffe kant

    > naar voren? (de glimmende kant toch?)

    >

    > Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen!

    Het was een productiefout (filmstrip werkte niet volledig).

    Mensen die hetzelfde probleeem treffen, bellen naar de winkel, vragen om een nieuwe of je geld terug vragen!!

  • g vanteeseling

    zelfde probleem als sandy! Ik denk dat die ion een miskoop is of niet werkt met windows 7, groet ger

  • Antony.

    Ze liggen ook niet voor niets bij de Marskramer.

  • JeroenW

    En het soort mensen wat het nodig vind om een 2 jaar oude discussie op te diepen, die kopen er dan een

  • appieb

    Blij dat ik deze discussie heb gevonden.

    Ontving via email een folder waar dit apparaat voor 59 euro te koop stond aangeboden.

    Het gaat mij alleen om het inscannen van ongeveer 250 negative maar denk dat ik dat maar uit besteed en me een aankoop bespaar

  • Hans-

    Goede beslissing ! Voor fotografen die een klein beetje eisen aan het scanwerk stellen is dit apparaat absoluut volstrekt ontoereikend.

    Hans