Digitaal gemaakte foto's in word document plaatsen

  • Judith

    Hallo,

    Vanmorgen probeerde ik mijn digitale foto's van mijn “mijn afbeeldingen” map te kopieeren naar een word document. Dit lukte echter niet.

    Ik zag alleen letters staan met de naam van de foto en de extensie.

    Hoe kun je de foto's die je hebt opgeslagen in 'mijn afbeeldingen" kopieeren naar word?

    Groeten,

    Judith

  • klaasx

    Kies in Word in het Menu: Invoegen, Afbeelding, Uit bestand, zoek vervolgens de foto op en kies Invoegen.

    Zo doe ik het altijd.

    gr Frans R

  • kompjoetervilozoov

    Maak een tekstvak en plak daar je foto in, kan je plaats en grootte ook helemaal zelf bepalen….

  • Dennis V

    Als de methode van klaasx is gevolgd, kan je met een rechtermuisknop via

    eigenschappen en layout (heb engelse versie) ook de plaats aanpassen.

    Voor tekst, achter tekst, tekst er omheen, dat soort dingen.

    Met een linker muisklik op de afbeelding krijg je een kader met in de hoeken wat

    dikkere punten. Hier kan je de grootte van de afbeelding aanpassen.

    Gelijk een waarschuwing: Hiermee pas je niet de grootte van het bestand aan.

    Als je de originele foto toevoegt en deze verkleint tot een postzegel, is het

    verstandiger om je foto met software te verkleinen en dan pas in te voegen.

    Anders moet je niet raar opkijken als je word bestand met een paar foto's

    opeens 20MB in beslag neemt ;-))

  • Harry(O)

    Bij mij werkt het toch nog weer anders ik doe eerst het zelfde als klaasx.

    Als ik dan de foto wil verkleinen doe ik het zoals Dennis V maar verplaatsen kan ik de foto dan niet. Hiervoor moet ik eerst de foto via bewerken knippen en vervolgens weer via bewerken plakken als "plakkenspeciaal en dan kiezen voor figuur.

    Op deze manier kan ik de foto naar alle plaatsen slepen en verkleinen of vergroten.

    Maar wel zoals Dennis V schrijft eerst het foto formaat aanpassen.

    Harry (O)

  • loka

    Vroeger dacht ik dat digitale documenten onhandig waren, maar toen ik ze eenmaal ging gebruiken, waardeerde ik het voordeel. Ik kan ze niet verliezen, ze bederven, bovendien vond ik een uitstekend hulpmiddel voor het maken van een elektronische handtekening van PandaDoc https://createmysignature.com/nl. Zo kan ik volledig met documenten werken, ze zelfs vanaf mijn telefoon ondertekenen. Het is gratis, veilig en er hoeven geen extra apps te worden gedownload.

  • loka

    Ich habe lange darüber nachgedacht, was es wert ist, ein zuverlässiges Zahlungssystem auszuprobieren, und bin zu dem Schluss gekommen, dass die Software von digitale handtekening maken genau das Richtige für mich ist. Das Unternehmen ist für alle Arten von Organisationen konzipiert - von Online-Unternehmen und E-Commerce-Händlern bis hin zu multinationalen Konzernen - die Online-Zahlungsabwicklung erfolgt ohne Probleme.