foto plaatsen

  • Karin

    hallo, ik probeer een foto te plaatsen, maar ben er nog niet helemaal uit hoe dat moet.

  • Karin

    Ik hoop dat het nu lukt, met het plaatsen van de foto's.

    Wat vinden jullie hiervan? Ben net begonnen met de interesse voor fotografie. Op de foto met de eksters moest ik helaas mijn digitale zoom aanspreken, waardoor hij niet helemaal scherp is.

  • JeroenW

  • Joop

    6. Kan ik plaatjes in mijn berichtje plaatsen?

    Op sommige prikborden kun je afbeeldingen plaatsen. Daarvoor moet je een klein stukje code (HTML) gebruiken. Plaatjes kunnen niet ge-upload worden. Ze moeten dus ergens anders op Internet aanwezig zijn.

    Als je bijvoorbeeld {img src=“http://album.zoom.nl/public_images/25083/yqUKMX.jpg”} vervang { en } door < en >opgeeft, krijg je het volgende te zien in je bericht:

  • Joop

  • René V

    je moet naar www.Tinypic.com gaan.en daar een foto uploaden en als dat is gebeurd dan komen er ik dacht vier linken te staan.En dan moet je de tweede van boven aanklikken en dan met je rechter muisknop kopieeren.Dan ga je weer naar deze site plak je die link gewoon in het gedeelte waar je normaal een bericht typt.En dan druk je op plaatsen en dan zou het moetten lukken.

  • Karin

    bedankt

  • Karin

    Heeft er iemand een mening over deze foto's?

    Bedankt Joop en Jeroen voor de hulp.

  • JeroenW

    Tja…

    Onderbelicht, niet scherp en als compositie alleen doet het me helaas ook niet erg veel. Misschien dat je 's wat kan spelen met een andere uitsnede?

    Deze mening is zeer persoonlijk en geheel vrijblijvend.