Met ingang van 1 december bied ik mijn twee fotostudio's te huur aan voor de beginnende en voor de gevorderdere amateur fotograaf. De ene studio is zeer geschikt voor voor het fotograferen van kleine tot middel grote stillevens en dergelijke. De andere studio is is zeer geschikt voor bijvoorbeeld grote stillevens, portretforografie, Glamourfotografie en naaktfotografie. De foto studio's zijn volledig ingericht met achtergronden en fotolampen voor zowel kleur als zwart/wit fotografie. Er is een dames en heren toilet aanwezig, passpiegels en nog veel meer. De huur prijs zijn voor 2 uur €35,00 en voor 5 uur €60,00.

Ook is het mogelijk om de studio een hele dag, maximaal 10 uur, te huren. De huurprijs is dan € 150,00 per dag. Dat is inclusief lunch en maaltijd. Alle fotografen, of het nu gaat om digitale of annaloge fotografie gaat, zijn welkom. 

Interesse ? Voor informatie of het boeken van één van de foto studio's kunt u mij bellen op 0642663487.

Met een hartelijke groet.

Arthur

Ik biedt mij twee foto studio's aan voor verhuur aan beginnende en gevorderde amateur fotografen. Bel voor een afspraak met 0642663487